lördag 3 april 2010

hahaha skrattade j......

heeeeej alla glada människor å glad påsk på er!

nu tror ni inte era ögon va? frk sjöström har uppdaterat bloggen minsannnnn.....
jooorå ja fick ju en pik av min syster att det var ju som ett tag sedan.
å då tänkte ja att vafasen ja måste klippa till å ordbajsa lite igen.
just nu sitter jag i fjällen, funäsdalen för att vara mer exakt och tittar ut genom köksfönstret å ser en fantastisk utsikt...... från köksfönstret ser jag en stor åker med ngr gamla häbren på och det vita funäsfjället med dess toppstuga å solen som skiner så gått den kan kl 08.30 på morronen =) underbart man får lite perpektiv på livet när man sitter såhär....
det bet lite i skinnet när jag var ut å rastade husets vovve helax i morse men det kommer att bli en toppendag idag =)
idag är min uppgift att vara nanny........ syster och hennes samba jobbar så jag och snäckan skall passa grim å helax. dessutom ska vi laga lunch till jocke å ralle som är på maffian å hjälper till lite. just nu sover grim, mmm kl e halv nio å han sover som en stock.... snäckan me..... suck!
kommer att bli en bra dag........ å sooooolen skiner =)
de enda som saknas nu är pirreplutten som jobbar å hjärtat som är hos sin mamma å firar påsk i år.. =(
förresten så fick min son jobbet på eniro =) han är utbildad å klar å jobbar på för fullt, skönt!

nääää nu ska ja gå å väsnas lite så ja får någe sällskap till å me helax sover, ja vill ha lite frukost sällskap =) hahaha nu känner jag mej som pappa hahaha.......

hade gott alla
pyss =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar