fredag 5 juni 2009

hahaha, min pappa.....

pratade me min pappa igår..... han var lite orolig över min kassa rygg.... han sa att han sålt min motorcykel..... jahaaa sa ja..... hmmm fick ja bra betalt eller?? jaaa säger pappa johan tyckte de var nästan gratis.... mhmmm men du har ju din hälsa kvar då gumman säger pappa så ja skulle inte hänga läpp...... till saken hör att min motorcykel står i pappas garage..... så ja sa att om den står i vägen så kan han styra ut henne tills ja kommer me batteriet. men neeeej då, S kommer i morron å parkerar sin veteranbil i garaget men jag styr in den å ställer den längst in så slipper du åka på den...... kan man ana att han inte uppskattar mitt åkande =) han e go han, omtänksam på sitt eget lilla vis =)
pyss på dej pappa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar