fredag 5 juni 2009

sjukjournal # har tappat räkningen.....

å den här gången var de min tur faktisk =) riktigt jävla pinsamt!!! kände i tisdags att de inte var riktigt ok i ryggen..... hoppade vårruset så snäckan fick ta min lapp å sprang me syrran, duktig var hon jaa båda två faktiskt, å på onsdag morron kändes de lite på morron när ja klev upp men de gick fint..... tills ja skulle försöka komma upp från köksstolen...... far åt faaan!!!! när ja kommit upp så ställde ja ut lite yogurt å telefonerna på bordet i rummet å bad ralle att inte låsa dörren ja insåg att ja skulle få tillbringa dagen på soffan tills jocke kom hem å kanske skulle ja behöva hjälp innan dess. kom på den brijanta ideén att ringa en kiropraktor =) japp en sån behövde jag!! ringde min kamrat sanna.... å klämde fram mitt problem mellan skrik å svordommar. hon sa att "eva du ska inte till någon kiropraktor du måste till sjukhuset" nej men faan heller!!! "ja är där på 15 min säger hon å slänger luren i örat på mej. ville förmodligen inte höra min trumhinneskärande primalskrik. jodå på 15 min senare så kom hon vid de laget hade jag tagit mej å fastnat vid byrån i hallen då sprutade svett å tårar. då hör ja maran sanna ringa å säga " hej de e susanna ja tänkte höra hur långt ambulansen har kvar?" jobbar man på sos så åker man inte ambulans!!!! om man inte e medvetslös... men efter lite lustgas så äntrade jag båren med hjälp (våld å gapskrik) väl inne på akuten så blev de spruta i arslet övernattning mer spruta aptråkigt å röntgen å mera aptråkigt mer medicin blä...... just nu sitter ja helst stilla men går riktigt bra =)vet exakt hur smilbanden går på jobbet nu å samtalsämnet på nästa sammankomst kommer att vara när eva fastnade i hallen å fick åka ambulans.... men ja får väl bjuppa på de då mina kära kollegor = ) love you
men ska ja vara ärlig så skulle ja kanske ha kommit ut på gården efter ett par timmar men ja skulle nog inte ha kunnat komma in i bilen =)nää så ede nog...
pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar