onsdag 22 juli 2009

grattis på mej

idag har ja fyllt år.....23 igen =)
jag har blivit rikligt uppvaktad, i morse fick ja paket på säng av mina kära. ett presentkort på spa maskrosen (fantastiskt härligt ska de bli) sedan kom lilla svärmor, svärfar jezzi ville å jimmy memlan å min stora son pirreplutt
jag fick ett luktagottkit från body shop me svamp duschgel å bodybutter presentkort på kicks å birsta city. genast tvingade ja memlan att åka till birsta å röjde hejdlöst på kicks =) hittade min parfym mascara fransk manikyr å naomi bodylotion tidigare har ja fått 2 nätters övernattning i stuga i funäs av min syster me familj å mor å tom. dessutom har ja fått ett antikt kort av njurunda vy av min kära granne knorrhane =)de blev naturligtvis tårta som mina barn fixade å sedan fick ja tacos till middag (turklubban eva) så i morron blir de bamsepromenaden för att köra bort ångesten haha.
nääää nu e de nog fasen natten iaf....
sköt om er därute
pyss

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott! / Elin (Andreas tjej) Hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera