söndag 25 januari 2009

ett litet svar till kommentar =)

käääära "anonym"

roligt att du/ni läser min blogg =)

det är naturligtvis inte mitt biologiska barn, å de vet ju alla våra nära å kära, men i våran familj så skiljer vi inte på "mina" å "dina" barn utan í den här familjen hjälps vi åt, alla barn betyder lika mycket å har samma rättigheter å möjligheter å ligger mej å min kära sambo lika varmt om hjärtat så här är de "våra" barn för både mej å min sambo. det glädjer mej att du/ni kallar mej för standin-mamma, för de e ju precis vad jag är å jag är mycket glad å tacksam att jag har möjligheten att vara det till den här glada positiva härliga killen.

läs gärna min blogg även fortsättningsvis, de kommer fler fina bilder å små inlägg om vårat liv här på klokkis... =) (jajjamän, beörda föräldrar e tillfrågade ;) )

7 kommentarer:

  1. Helt rätt! Man kan, och bör, inte skilja på barn. Hur skulle det se ut.. "Du får inte vara med här för du är inte mitt riktiga barn" eller "Du får inte lika många julklappar som de andra barnen eftersom vi firar med deras mormor & morfar i år". Det är fjantigt, småaktigt och nästintill mobbing! Och säg det barn som utan en tagg i hjärtat accepterar det. Nej, fler borde tänka som dig! kram

    SvaraRadera
  2. tack så mycket =)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig familj ni är. Hos er har barnen det väldigt bra. Det är tur att ni tänker så klokt och inte är egoistiska.Som sagt, fler borde tänka som er, Ha de gott!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att man inte ska skilja på barnen även om dom inte är deras egena eller någons annan bor man tillsamans kan man inte göra så vem de nu än är som har skrivit detta jag holler inte med och mim mamma får lägga ut kort på mig det är det väl ändå jag som bestemer!!!!!!

    SvaraRadera
  5. gullig du e gumman som gjort en kommentar du me =) fin tjej du, stor, tänker mer klokt än vuxna gör love you snäckan

    SvaraRadera
  6. i love ypu too mum <3 <3

    SvaraRadera
  7. oj jag menade you

    SvaraRadera