fredag 23 januari 2009

mina fina barn =)



taget nov 2007

11 kommentarer:

  1. Sötungar :)

    SvaraRadera
  2. mmmmm dom e go mina små kidz

    SvaraRadera
  3. Jaha mycket har man sett, men det här påminner om mina grannar, söta ungar, men ack så busiga! fick bestämma så skulle de "pulas ner i ett badkar med såpade kanter" varmvattnet avstängt, å frolic på mattallriken!

    Okänd granne!

    SvaraRadera
  4. Chuuup! jättefina barn, men vilka är, de 3 tandtrollen som skymmer de fina barnen???
    (ps, han i mitten påminner om "ensamhemmakillen") full i bus va?

    SvaraRadera
  5. Att kalla andras barn för sina barn, är ett helgerån för du är ju bara en standin-mamma,
    att även lägga ut bilder och utelämna barn med både namn och ålder, verkar väldigt egoistiskt gjort, har dom någon talan ?
    Är alla barnen och deras mammor och pappor tllfrågade att du utelämnar dom för allmän beskådan.

    SvaraRadera
  6. Till Anonym nr1 : Jag tycker du kan ta dina fina ord och stoppa upp dom där solen inte skiner, sen är det bara ETT barn som inte är biologiskt så att skriva "andras barn" är inte ens rätt :D
    Du kan ju komma tillbaka när du har växt upp och vågar stå för vem du är ;) puss på dig

    SvaraRadera
  7. vilken fin blog.ja jag hade värkligen otur 2008 det var inte roligt

    SvaraRadera
  8. 1-0 till RALLE!!!!!!

    SvaraRadera
  9. tack ralle! du är härlig du =)
    å alldelens rätt, om man har en så stark åsikt som helgerån å egoism så borde man kunna stå för de.

    SvaraRadera
  10. GOO RALLEEEE!!! haha..

    SvaraRadera
  11. vist har mamma en fin blog!!!!

    SvaraRadera