fredag 20 mars 2009

igen!!!

hahaha jaaaa nu har ja gjort de igen.... tappat plånboken alltså =)
de händer typ 3-4 ggr i veckan men denna gång lämnade ja den på ica hahaha
jag lägger upp mina prylar på bandet å betalar grabben i kassa me ett trött leende å tackar så mycket samtidigt som ja slänger ett öga nedför bandet å där nere står de en mycket gammal dam från lions eller ngt sånt å packar mina matvaror!!!! hallåååå little lady låt bli mina saker, du packar feeeel!!! "oj oj de här blir tungt för dej" säger den lilla peckliga damen...... å i min frustration lägger ja ifrån mej plånboken när ja ska packa ihop mina sista saker på bandet å glömmer den i min iver när ja greppar mina kassa å drar snabbt som lönen därifrån.....

halvvägs hemma slår de mej som en ögonsmocka "vafaaaaan e plånboken?? neeeeej inte nu igen!!!!" ja hittar nummret till affären på påsen me varorna tack å lov å ringer dit å ser om dom lagt undan den. mmm de hade dom ju (puhh, tur igen)
pricken över i:et kommer när ja måste skicka ett mess till jocke å be honom hämta den när han stängt tjårran svaret blir "du e fan makalös" men njaaeee de tycker ja väl inte =)

hörs
pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar