lördag 11 april 2009

hej hopp......skum.....topp

min syster har fått en systemkamera i födelsedagspresent å ja e lite avis....... skulle hemsk gärna vilja ha en sån. memlan har en hon me å de blir så sjukt bra bilder. de e fantastiskt vilken skillnad de blir på kvaliten, men eftersom ja har altzeimers så glömmer ju ja kameran jämnt så de kvittar väl kanske vilken ja har =)
dessutom skulle ja vilja ha en egen dator en liten rosa som ja kan ha i knät i soffan å toksurfa (nej jesse ja p surfar inte!) lite om ja skulle råka få en kvart över ngn dag så ja slipper städa ur en massa hårdbrödsmulor å dyl när ja ska blogga lite =)
slut på önskelistan hahaha nu ljög ja men ja ska inte tråka er me mer nu

ha nu en fortsatt trevlig påsk å ni som haft en jävlig påsk hittils kan ju börja nu





pyss på er

2 kommentarer:

  1. du kan få prova min nån gång ;) har man börjat så kan man inte sluta, då kommer du ha en egen efter ett tag :P hehe....och då pratar jag om KAMERAN! hahahahahahahaha( jag är absolut INTE lik min mor ibland)

    SvaraRadera
  2. lilla svärmor2009-04-12 16:05

    en rosa dator ska du absolut ha, det ville jag oxå men den var för dyr så det blev en silver istället. En systemkamera vill jag oxå ha, men det är bra att ha en vanlig oxå.
    Ha de gott!!!

    SvaraRadera