tisdag 14 april 2009

så var även denna påsk finito

jaa påshelvetet är över me godis å god mat i massor för att inte tala om chips å läsk till höger å vänster. MEEEN ståndaktig som ja e så har ja bara torskat på 2 godisdagar, å den ena av dom bestod av skrämmande lite karra men dock två glas vin till trevligt sällskap i form av familjen sjödin som lät oss njuta av sällskapet över en middag. som sej bör i vårsolen så plockades även cyklarna fram å grabbarna susade fram på gatan, underbart.

idag har vi varit på bio Monsters vs Aliens. INTE så bra som ja trodde den skulle var.... joo visst den var lite bra, men inte skitbra som ja trodde att den skulle vara men lillhjärtat å snäckan tyckte den var jättebra så då får de ju duga så liksom.

vi har varit till lillebror me på kalas han har ju som sagt fyllt år...... men även han e ju a working man så då får man ju taima lite så idag slog vi till på en fika, eller dom andra fikade på svingoda kakor å ja svalde tandvatten för brinnande livet för att slippa få fläckar på tröjan.

å nu e faan klockan halv 6 å ja har bara drygt 2 timmar kvar av mitt nattpass =)
sedan ska ja hem å atacksova för att stämpla in på bygget kl 14 igen
jävla mongopass men man har ju valt själv å ja ska piska mej till sömns när jag kommer hem över den dumheten

ha en vansinnigt härlig dag hörni!!
pyss

3 kommentarer:

  1. lilla svärmor2009-04-14 08:06

    Det är inte kul med storhelger om man inte får smaka på den godaste konfekten, jag vet. Men vill man nå resultat får man bita i det sura äpplet ett tag, det måste jag göra nu oxå efter semestern. Sov gott.

    SvaraRadera
  2. då blir det inget av de iaf:) klarar mej icke utan min bäbis!!! haha
    Kan ta med den nånting när jag kommer så får du fippla med den medans jag är kvar, så jag kan vara säker att jag får med mej den hem :D deeeeal?

    SvaraRadera
  3. ja visst vare:) hahaha...har man lite att göra så har man;D synes snart!!

    SvaraRadera