fredag 4 juni 2010

hallåballå!

hej alla galda å oglada......
idag är det en ryslig blåsvädersdag som nalle puh skulle sagt.
idag har vi städat lite samban å jag efter en lång sovmorron, å samban fick frukost på säng minsann som han klagar över att han aldrig får....... men vissa e morronpigga å vissa inte å ja e inte........ =) tränat har vi gjort å varit på ica å lämnat massa pengar...... =(
ikväll e de mys med SMÅGODIS å läsk jiiipiiieeee!! å tvåtimmars så ska de låta =)

egentligen skulle ja ha jobbat ikväll, på 10 dagar hade ja EN ledig kväll hemma!! nu hade ja en sån tur att en kollega kom å ville göra ett byte så han tog mitt pass inatt =) i gengäld får ja jobba dubbla skift i morron (7,10-14,20 och 19,00-02,00) men de var de värt att få en kväll hemma med familjen. tack MM.

en annan bra sak som ja fick höra igår var att min syster å mitt lilla gudbarn kommer hem den 10 en snabbis visserligen men de ska bli kul å se dom igen iaf =)

i morron kommer memlan hem igen. hon har varit i alcudia en vecka å blitt negerbrun..... lite avis e ja faktiskt =) hon har iaf haft de bra ätit å druckit gott varit på schoppen å tappat toppen hehe.

nu ligger samban å nanna på offan som sebbe sa för länge sedan. sedan klagar han på att han inte kan sova på nätterna......... du e duktig å sova du eva säger han till mej, å nannar själv mest varje dag på offan haha!!

trevlig helg
pyss

2 kommentarer:

  1. Hmm det blir nog bara jag som kommer. Är man välkommen ändå?

    SvaraRadera
  2. tack för den evapeva :D

    SvaraRadera