tisdag 8 juni 2010

klagomuren

de e snorkallt på mitt jobb....... de finns ngn form av ventilation i taken som blåser kalljävlaluften rakt ner på lilla jag. så fort man kommer hit å slår ner röva så blir man kall å stel å man fryser som en gnu. det blir till å dra på tjocksockor å storhelvetesfleecetröjan å vira filten runt benen. brrr!!!! ska man behöva ha de såhär på jobbet? har påtalat problemet ggr flera till min kära chef men de går tydligen inte att göra ngt åt (!) måsta nog skicka ett till hatmail de måste finnas ngt att göra, hela jag kommer att bli en reumatisk kocka snart. jävligt märkligt för på vissa ställen sitter dom med kortärmade tröjor å e glada........ å äter karra!! men ja deffar ju så de skiter ju ja i men lite värme skulle göra mej glad..... å gott framförallt...... nu e ju ja kanske lite frösen av mej av naturen liksom men detta e oacceptabelt jävla kallt....
nää fifaaaaaan tur de e semester snart.......

1 kommentar:

  1. du vet vad jag sa igår, kanske inte ska uttala mig i bloggen dock :D haha

    SvaraRadera