tisdag 8 juni 2010

idag var ja ute på min promenad..... samban släppte av mej i kvissle så tog ja på mej mina "promenadskor" å drog iväg..... men återigen fick ja ont i skenbenen.... å när ja känner efter så känns de som att hälen ligger lägre än framdelen på foten...... vilket fenomen!! dom e förmodligen utnötta (hur nu de gick till) därav den märkliga lutningen å skriker även dom efter semester eller kanske hellre pension..... hehe.. tjaaaa men hem kom ja iaf å fort gick de å svetten rann av min rygg å jag var MKT nöjd över min bedrift utan att ha min PT (samban) som slaviskt piskade mej för att få upp tempot =) kan själv haha
nu har ja tre mardrömspass kvar innan semester å på torsdag har ja en hektisk dag med ikea, syrran kommer å klassfest med snäckan osv å på fredag e de ju skolavslutning x flera, så nästa prommis blir nog inte förrän på lördag...... jooorrå..satt....
pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar