tisdag 24 februari 2009

bubbel i mej.......

jaaa nu har ja ju inte bloggat på en eeeeevighet så nu har ja MASSOR att förtälja. ja tar de roliga först å spar mina djuuuuupa funderingar tills sist, jaaa så får de bli. inatt har ja jobbat...... å som vanligt när ja jobbar så är de ett halvt kaos, fast denna natt var lite lugnare än vanligt iaf, jag har någon form av idiotmagnet i mitt headset så alla dårar å psykiskt störda dras till min lur, ibland funderar man hur folk har de å hur dom egentligen klarar av att leva ute i samhället, å ibland blir man lite mörkrädd när man hör hur folk har de i länet........ men men roligt har vi på vårat jobb iaf =)

igårkväll var vi till fagga på kalas, lilla svärfar, en av världens bästa fixarfrasse, den andra är min lilla pappa =) han fyllde iaf år så då blev vi bjudna på vansinnigt god paj å trevligt sällskap, vi kollade även på hockeyn vilket inte gick så bra STORTORSK för timrå men de gick bra för modo iaf hehe......

jag tömde förresten kameran å där hittade ja en hel del fina kort =)
kolla här får ni se =)

NYÅRSAFTON -08

här är vi å familjen S i pulkabacken en solig å fin nyårsafton

familjen L var med på den här lilla utflykten me


A och alla andra blev störtkär i jockes fina julklapp =)


killhörnan


tjejhörnan


triss i bus hade vansinnigt rolig å möblerade om på övervåningen =)


snäckan våran


å snyggaste S i stan va me såklart


finns ingen som älskar boten anna som lilla fröken L


så här roligt hade vi =)


alla på JJ



jaa de var lite bilder som ja hittade i kameran. vi syns om en stund nu måste ja göra lite "sysslor" återkommer me de djupa då





2 kommentarer:

  1. ja jag tycker att du är lite dålig på att blogga måste jag säga :P det tar ett tag mellan varje inlägg :/ använd fantasin och använd tangentbordet på datamaskinen moder jord :D

    SvaraRadera
  2. Söööt Sebbe... mammas pojk det där.. men du kunde ju ha skippat bilderna på mig ;)

    SvaraRadera