fredag 20 februari 2009

hallå hej.......

har inte jag haft den bästa dagen på länge idag då?? i morse så hade ja sovmorron (??????) ända till 7.45 då min kära sambo bestämde sej för att han inte kunde ligga å vrida längre (???????) sedan tog vi en låååångis me prinsen bort till skogen så han fick härja lite å bajja i de fria så att säga. sedan var vi å tränade, ja körde magen å axlar en snabbis (sedan spenderade ja träningstiden till å soooola, man behöver ju må bra på insidan åxå hehe) efter träningen blev de ett mål på Mc Donalds, visst lät väl de logiskt först träna å sen skitmat, men de e ju bättre å träna å äta skitmat än att bara äta skitmat resonerar ja me mej själv då. åkte till min harran å tog en fika, jaa ja veeeet!!! inte så nyttigt de heller...... nää men de var MYCKET trevligt att träffa henne igen!!! länge sen sist. när ja sedan kommer hem så har min underbara ralle lagat mat!!!!! makaroner å köttbullar så de var bara att ta min tallrik å äta. har inte ja dom finaste barnen i världen??? joooo de ha ja =)sedan försökte jag att sova en stund eftersom att jag skulle jobba natten... inte faan gick de, ja var ju på Mc Donalds colan idag igen å här sitter ja på jobbet 05,04 å e svinpigg...... undrar fortfarande va dom har i colan....

ps. min sambo har haft killkväll ikväll....... tittat på hockey å ätit god mat osv.....han önskar nog att han har en sån cola när ja väcker honom om en stund för att åka å handla =) HAHAHAAAAA skrattade djäv...eva
förresten så känner ja en kille (JJ)som inte kommer att tycka att livet leker kl 13 när jobbet börjar hahaha igen..... skadeglädje??? nääääeeee så e inte ja =)

pyss

1 kommentar: