fredag 6 februari 2009

meeeen..........

hade inte ja värsta kicken igår?? började dagen me att köra min kära sambo till tåget, lite tidiga var vi så vi var på mc donalds så min sambo fick lite frukost, köpte en säck mat till min hungriga prins, som han för övrigt tyckte var svingo, sedan körde ja racet så ja blev överraskad själv, jag, tvättade å hängde tre tvättar, vek torr tvätt, gjorde lunch å städade undan i köket, dammsög båda bilarna fyllde spolarvätska var å köpte olja å fyllde på, var på en 1,5 timmes promenad me tassen, lagade middag, målade de som var kvar av den beiga färgen i snäckans rum, nu fattas bara lite mörkbrunt på en vägg, fotbad å en lång härlig dusch å kom i säng i tid!!!!!!! dessutom kunde ja inte somna..... man kan ju undra va faan mc donalds har i sin cola????

2 kommentarer:

  1. du kan få komma bort till nolby också om du vill de:) haha

    SvaraRadera
  2. åh...jag blev trött av att bara läsa halva inlägget.........

    SvaraRadera