lördag 7 februari 2009

gäsp.....

go morron =) nu har ja haft sovmorron ja har sovit i 10 timmar!!!! jaa ett litet avbrott blev de vid ett när min kära sambo ringde å berättade om sin kväll som för övrigt hade varit helt fantastisk, han är ju på riksmöte i örebro han sedan i torsdags, å i gårkväll var de finalen på möter liksom å fest X 10 det var god mat å tillhörande läsk =) liveuppträdanden av ngt lokalt coverband, petter, pernilla walgren å e-type..... helt lyrisk var han min kära sambo, pricken över i:et hade ju varit om karin dasilva varit med hahaha. men de var ett roligt å givande möte fläckvis sa han, skönt för honom att komma iväg en sväng på lite roligheter, träffa lite nytt folk å roa sej kungligt de e han värd =) tror däremot inte att han har de lika roligt idag =) tåget gick kl 10 från örebro ja skickade ett sms 10,30 å de ha ja inte fått ngt svar på =)

själv ska jag roa mej kungligt me de nya gardinerna som ja beställde me min svärmor från jotex, satte upp tre igår innan lets dance så de e en kvar å lite fix så dom hänger bra =) vansinngt roligt me nya gardiner =) synd bara att de finns bara en tjej i den här familjen som kommer att märka att de e nya gardiner varken pierre eller ralle märkte något igårkväll även fast de bara hänge en längt i ena fönstret hahaha

skit åsså... nu hoppade ralle in i ösregnet då kommer de endast finnas pissljummet vatten kvar när ja ska dit suck!!
nää nu vill tassen till skogen å uträtta div behov

vi hörs å skaffa dej inte en uppfattning om någon förens du gått 10 mil i hans moccasiner =)

pysssss

5 kommentarer:

  1. Du e rolig du eva, det är svinkul å läsa din blogg, man får skratta så, kanske måste jag fixa en blogg jag oxå.Jag är helt övertygad om att det blir fint med de nya gardinerna, dom var supersnygga.

    Sen vill jag bara säga att jag är väldigt glad över att ha fått lära känna dig och dina goa barn, ni är underbara. Kram på er.

    SvaraRadera
  2. mycket pyssande i den här bloggen. Att Jocke skulle vara värd att roa sig kungligt håller jag inte med om, jag tycker han gör det istort sett alla helger.
    Men, men jag är inte bitter

    SvaraRadera
  3. tack så mycket "lillasvärmor" de var snällt =) jaa ja e mycket glad att ja lärt känna er också de e så härligt att se hur ni alltid trixar å ordnar så de ska bli så bra för alla som möjligt, de e lite ovanligt i dagens stressamhälle faktiskt, vi e så tacksamma att ni finns.
    jag tycker absolut att du ska blogga du me, eller facebok säger dom som hänger i cyberrymden är ett bra forum med många bekanta å extra bra för dom som gillar foton..... inte vet jag........

    ni e bäst
    kram hej =)
    ps gardinerna blev skitbra på ren svenska =)

    SvaraRadera
  4. JJ...... min kära....... du ä int bitter de vet ja ju........
    tycker ju om att pyssas ja som ni vet....
    krama familjen från oss

    pyss

    SvaraRadera
  5. Var jobbar din jocke egentligen? låter tufft med E-type på festen :)

    rolig blogg du har!

    /en som precis hittat hit :)

    SvaraRadera