tisdag 17 februari 2009

howdie =)

ja har ju lovat lite bilder...... å dagen har inte varit särskilt spännande, de enda som e värt att nämna e att ja sett film, värsta sämsta trots att viiiin diesel va me..... å avnjutit en god lunch me samban min, å allmänt plock å trååååkgöra så ja ska visa er lite bilder ist.

jocke å snäckan =)


min son ralle =)


min andra son kevvisen


min största son pirre


min syster med familj å hund, bor i fjällen


våran lillebror


goaste mormor å morfar =) jockes alltså (men ja tjyvlånar lite hihi)


till sist.....
en trasig kamel som bor på furuvik


nu e de dax att vara social här hemma men de kommer fler bilder, kanske redan i morron, många många av mina nära å kära som ja inte hunnit med idag =)

ta vara på er å varandra
pyss

2 kommentarer:

  1. Var det jocke på första eller sista bilden ?

    SvaraRadera
  2. hahahah, bra där " The King "

    SvaraRadera